I dag var det cirkus
Falska wienerbröd
Låst hoj
En härlig sväng med vänner och många andra.
Maria, Stefan, Göran, KA och jag avgick gemensamt från stäket. Vi mötte några fler MCEáre vid OKQ vid Lidl i Jakobsberg och så fortsatte vi in till Sveavägen. En kul kväll med mörkerkörning som ny erfarenhet. Mörkerkörning är otäck…
Många hojar och Kalleman Jonsson
Melker gillar också lövbiff med creme bonjour och grädde med pasta till
Melker trivs också på mitt huvud
Melker trivs också på mitt huvud
Det öste inte bara regn utan hagel också
Citronkaka á la Julia och Robert
En jättegod citronkaka som @juliamjj och Robert gjort och kom över med. Supergod kaka, tack!
Julia, Moa och mormor
Foto: Therese Wesenlund Julia och Moa 6 månader senare. Så fina tjejer. Julia är utan framtänder och Moa har ett leende stort som jag vet inte vad.