Gökalbum

foton från våra diverse äventyr ;)

Alt Sidebar
Search
  • Hem
  • Afrika
    • Ghana
    • Liberia
  • Bröllop
  • Vardag
    • Barnbarn
  • Hemma
    • Badrummet
    • Balkong o uteplats
    • Köket
    • Sovrummet
    • Förråd
    • Vardagsrummet
    • Vattenskadorna
  • Möten
    • Afrikamöten
    • Pride
    • Övriga
    • Gökträffar
  • Skoj
    • Natur
    • Övrigt
  • Våra djur
    • Pälsboll
    • Gök
  • Hoj
    • Hoj-X
    • Mälaren Runt
    • MCE
    • Orange Day
    • SMC
    • Stockholmssnurren
  • Kontakta oss
  • Om
  • Hem
  • Afrika
    • Ghana
    • Liberia
  • Bröllop
  • Vardag
    • Barnbarn
  • Hemma
    • Badrummet
    • Balkong o uteplats
    • Köket
    • Sovrummet
    • Förråd
    • Vardagsrummet
    • Vattenskadorna
  • Möten
    • Afrikamöten
    • Pride
    • Övriga
    • Gökträffar
  • Skoj
    • Natur
    • Övrigt
  • Våra djur
    • Pälsboll
    • Gök
  • Hoj
    • Hoj-X
    • Mälaren Runt
    • MCE
    • Orange Day
    • SMC
    • Stockholmssnurren
  • Kontakta oss
  • Om

No Widgets found in the Sidebar Alt!

  • Barnbarn,  Vardag

    Jag fick av älskade fröken förra veckan

    Äntligen!

    Läs mer
  • Afrika,  Ghana,  Vardag

    Lillasyster skrev detta ca 1975 ;)

    Memories from Ghana. One page of my little poetry notebook without poems but with friends writing 🙂 This is dear sister Ylva´s friendly words to me 🙂

    Läs mer
  • Gök

    Nöttjuvar som grisar men dom dammsuger inte

    Likes:

    Läs mer
  • Gök

    Udda frukter

    Likes: Kvällsmat åt Kurt och Mannfred. Undra vad den med vitt kött och svarta prickar är? Dom får mycket mer än 2 frukter men dessa är lite annorlunda.

    Läs mer
  • Gök

    Kyckling och mimossallad är gott tycker vi.

    Likes:

    Läs mer
  • Vardag

    Sjuk Kalleman Jonsson

    Likes: Stackars @kajonsson som är riktigt risig. Han har blivit sämre varje dag sedan i fredags så hoppas det börjar vända. Uppdaterat 19 oktober och nu börjar han äntligen känna sig som folk, vilket konstigt virus!

    Läs mer
  • Övrigt

    Gott är det

      Min ena kollega har varit norröver och jag bad snällt om han kunde köpa lite torkat renkött. Många år sedan jag haft en sådan bit i min mun. Gott var det och dyrt 😉 men värt varenda krona. Jo, även Kurt…

    Läs mer
  • Övrigt

    Sol och dimma

    Likes:

    Läs mer
  • Övrigt

    Tjusiga fotvärmare

    En glad överraskning. Tusen tack Britta, dom är både fina, varma och sköna. Likes:

    Läs mer
  • Vardag

    Mr fönsterputsare

      Det går snabbt att putsa fönster med förra årets fynd. Likes:

    Läs mer
5960616263

Hitta på sidan

Prenumerera på fotosidan via e-post

Ange din e-postadress för att prenumerera på den här bloggen och få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Arkivet

Katgorier

Populära inlägg och sidor

Karl-Axel trying to see the screen out in the sun
Då var vi ombord
Gapa lite Kurt
Integritet och cookies: Den här webbplatsen använder cookies. Genom att fortsätta använda den här webbplatsen godkänner du deras användning.

Om du vill veta mer, inklusive hur du kontrollerar cookies, se: Cookie-policy

Följ via rss

RSS-flöde

RSS-flöde

© 2026 - All Rights Reserved | Gokboet.nu
Back to top