Hit har vi kommit nu
Södertälje är orten
Nu åker vi
Stefan och Maria, kameran kom lite i vägen för Maria vilket är synd. Stefan filmar när vi åker.
Nu är vi i Pampas och snart är det avgång för Mälaren Runt
Många hojar är det här, skall bli spännande att få veta hur många som deltog. KA ser ut att fundera och Maria ”smygler” när hon knappar på mobilen.
Nu så kan vi avgå från Kungsängen
Vi blev 3 hojar härifrån, möter några fler i Pampas och någon vid Shell i Alby. Spännande blir det!
Fler kom!
Redo för Mälaren Runt 2014
Vi är startklara och väntar in resten av gänget från Kungsängen
Jag i Emmies ögon
Jag i @emmietherese04 ögon. Jättefin teckning.
Mina nya arbetskollega
Kul att komma hem till detta
Kul att komma hem till detta. Tusen tack sötnos @emmietherese04
Det blev en grill men en pinne saknas