Fortfarande förbannad!
Det visade sig inte vara någon granne utan att rören och tillhörande detaljer bråkar som attan eftersom värmen har satts på. Jouren fick komma och fixa för det höll på mer eller mindre hela dagen från tidig morgon och lät…
Resultatet
Blivande falukorv med brunsås ;) enkelt och gott.
Fika på Fågelsången
Fika på Fågelsången med Björn, Göran, Stefan, KA och jag
Årets sista hojtur?
Årets sista hojtur? Körkortstillstånd till mig kirrat så nästa år blir jag iaf övningsförare Likes:
Sikten är minimal
Äntligen hemma igen
Mamma
Visst är hon fin min mamma!
Fotade himmeln men den syns inte så bra.
KA Jonssons egenuppfinning, den är ff kall ;)