Nya buren är jättebra tycker gökarna Jonsson
KA gjorde et jätte jobb som satte ihop den när paketen äntligen dök upp.
Gänget i Sigtuna
Tillsammans med Maria, Stefan, Dino och Helene och KA och jag
Klockan är nästan 12
På väg!
Gammal och trött är jag men gökarna Jonsson är nöjda och belåtna
Redo!
Och när skall vi åka?
Snabbfrukost innan selen åker på
Yoghurt är gott tycker båda två.
Årets skörd!
Årets skörd! Hela 3 jordgubbar och 5 smultron
Wow, down memory lane. Looking through Super8 films
Har denna på super8 film och har även hittat den på nätet som du kan kika här om du vill
Fått av Emmie, jättefint hjärta.
Fick besök av fina flickorna. Hade en riktigt mysig dag och något hade vi gjort rätt eftersom vi fick denna fina teckning av Emmie.
Efter bilder på altan
Blomrabatten blev finare efter utgrävningen och nu återstår bara alla jordgubbs- och smultronplantor samt hallonbuskarna på andra sidan altan.