Hemsö fästning
Britta i skuggan med hennes äkta hälft 😉 Kurt och Mannfred äter lite kokt korv.
Britta och KA vid Hemsö kyrkan
På väg till Hemsö
På väg till Hemsö för att utforska delar av KA´s anknytningar till ön. Blir spännande att se hur och om han hittar det han letar efter där.
Premiärbadat i Ångermanälven
Första kvällen i Höga Kusten, vi hälsade på Britta. Tom jag badade så det var skönt. Inte illa med premiärbad i en älv. Kurt och Mannfred var också med även om dom inte badade.
Ett litet hjärta på väg
En glad prick!
En nöttjuv ;)
Emmie är här
Emmie är här @mariastenderup och @kajonsson
Frunch ;)
Ösregn från ingenstans!
Tänker på hojåkarna och hoppas dom klarat sig