Premiäråk för mig/oss
En riktigt fin dag och vi slutade tidigare på jobbet så det blev en sväng. Bara att få på sig kläderna var som att köra ett helt gympapass 🙂 Skoj var det och KA var nöjd med mig som passagerare.
KA på väg
På väg kanske eller bara test
Hjälm på
En liten ”nying”
En liten ”nying”#vardagsbild 5/5. Moa, 1 vecka gammal
Jacka hittad, återstår bara resten
#vardagsbild 4/5
Nyvaken @kajonsson
Nyvaken @kajonsson hinner med att få några solstänk. Skönt efter nattens jobb och dagens sömn.Vardagsbild 3/5 #vardagsbild
Kurt äter macka med sylt på
Kurt äter macka med sylt på, Mannfred är i holken och vaktar dom 4 äggen 🙂 Vardagsbild 2/5 #vardagsbild
Äntligen kan vi börja sitta ute
Äntligen kan vi börja sitta ute. Gisses vad löv och skräp det var mellan brädorna 🙁 men nu är det borta. Återstår en omgång med såpa igen och sedan inoljning.
Min nya sängkompis!
Kanske kan delar av mig bli som mig igen. Flera års konstigheter och både mental och kroppslig trötthet har iaf fått sin förklaring till slut, tyvär tog det lång tid så annat har ställts till i kroppen också men…
Frukost med 6 gojor
Melker i buren, Mannfred i holken, Bosse på Alfa och Tintins bur och Kurt vid matbordet.