Tro om det blir någon grill
Tro om det blir någon grill @kajonsson
Laktosfria falska wienerbröd
Dessa blev vissst väldigt goda också och lillfröken riktigt nöjd 🙂
Röken från branden är tät även här :(
Äntligen
Matrast!
Dags igen, nu hem.
Mycket åka är det
Välkomstkort från Ellen
Det tog bara hundra år men nu är vi äntligen på väg
Det blev några
Första plåten falska wienerbröd