Hoppas smärtan släpper snart
Feber, frossa och vidrigt ont i munnen har fått sin förklaring och 2 sorters penicillin samt håltagning på eländet gjorde så kanske går det ner fort nu. KA ser för bedrövlig ut. Nu ikväll ser det ännu värre ut än…
Kalleman Jonsson i full fart, nästan iaf.
Så var det KA´s tur ner för backen, ner kom han och helt oskadd förutom blåmärket på ryggen vi såg i dag. Likes:
Pulkarace på gång
MCE´s årliga pulkarace gick av stapeln och tur som en tok hade vi eftersom det kommit lite snö att åka på. Likes:
Melker gillar också spaghetti och köttfärssås
Melker gillar också spaghetti och köttfärssås. Vi är ”barnvakt” åt Melker under tiden päronen är i Karibien. Melker kan vissla ”Vi på Saltkråkan” och Glassbilens signaturmelodi Likes:
Popcorn rester är visst gott säger Kurt
Även rester av popcorn är gott enligt Kurts tycke och smak Likes:
Husmanskost och mosters ”häxkastrull”. Isterband, stuvade morötter och kokt potatis
Hit tog vi oss iaf
Det är bra att röra på sig och i brist på fläsk får man försöka sig på att skapa ”muckler” istället. Likes:
På väg från terminalen till MC mässan.
Framme i Helsingfors och Oliviaterminalen, vi sitter i bussen som skall ta oss till MC Mässan. Likes:
Då var vi ombord
Då var vi ombord. Vi ser verkligen framemot att komma iväg. Skall bli intressant att se hur många av oss kommer till mässan. Trötta och slitna på flera plan men glada även om det kanske inte syns ordentligt på kortet.…
Hoj-x here we come!
Hoj-x here we come! Det är många människor här. Likes: