Gökalbum

foton från våra diverse äventyr ;)

Alt Sidebar
Search
  • Hem
  • Afrika
    • Ghana
    • Liberia
  • Bröllop
  • Vardag
    • Barnbarn
  • Hemma
    • Badrummet
    • Balkong o uteplats
    • Köket
    • Sovrummet
    • Förråd
    • Vardagsrummet
    • Vattenskadorna
  • Möten
    • Afrikamöten
    • Pride
    • Övriga
    • Gökträffar
  • Skoj
    • Natur
    • Övrigt
  • Våra djur
    • Pälsboll
    • Gök
  • Hoj
    • Hoj-X
    • Mälaren Runt
    • MCE
    • Orange Day
    • SMC
    • Stockholmssnurren
  • Kontakta oss
  • Om
  • Hem
  • Afrika
    • Ghana
    • Liberia
  • Bröllop
  • Vardag
    • Barnbarn
  • Hemma
    • Badrummet
    • Balkong o uteplats
    • Köket
    • Sovrummet
    • Förråd
    • Vardagsrummet
    • Vattenskadorna
  • Möten
    • Afrikamöten
    • Pride
    • Övriga
    • Gökträffar
  • Skoj
    • Natur
    • Övrigt
  • Våra djur
    • Pälsboll
    • Gök
  • Hoj
    • Hoj-X
    • Mälaren Runt
    • MCE
    • Orange Day
    • SMC
    • Stockholmssnurren
  • Kontakta oss
  • Om

No Widgets found in the Sidebar Alt!

  • Vardag

    Hoppas smärtan släpper snart

    Feber, frossa och vidrigt ont i munnen har fått sin förklaring och 2 sorters penicillin samt håltagning på eländet gjorde så kanske går det ner fort nu. KA ser för bedrövlig ut. Nu ikväll ser det ännu värre ut än…

    Läs mer
  • MCE,  Skoj

    Kalleman Jonsson i full fart, nästan iaf.

    Så var det KA´s tur ner för backen, ner kom han och helt oskadd förutom blåmärket på ryggen vi såg i dag. Likes:

    Läs mer
  • Hoj,  MCE

    Pulkarace på gång

    MCE´s årliga pulkarace gick av stapeln och tur som en tok hade vi eftersom det kommit lite snö att åka på. Likes:

    Läs mer
  • Gök,  Vardag

    Melker gillar också spaghetti och köttfärssås

      Melker gillar också spaghetti och köttfärssås. Vi är ”barnvakt” åt Melker under tiden päronen är i Karibien. Melker kan vissla ”Vi på Saltkråkan” och Glassbilens signaturmelodi Likes:

    Läs mer
  • Gök,  Vardag

    Popcorn rester är visst gott säger Kurt

    Även rester av popcorn är gott enligt Kurts tycke och smak Likes:

    Läs mer
  • Övrigt

    Husmanskost och mosters ”häxkastrull”. Isterband, stuvade morötter och kokt potatis

    Läs mer
  • Vardag

    Hit tog vi oss iaf

    Det är bra att röra på sig och i brist på fläsk får man försöka sig på att skapa ”muckler” istället. Likes:

    Läs mer
  • Hoj-X,  Möten

    På väg från terminalen till MC mässan.

    Framme i Helsingfors och Oliviaterminalen, vi sitter i bussen som skall ta oss till MC Mässan. Likes:

    Läs mer
  • Hoj-X,  Möten

    Då var vi ombord

    Då var vi ombord. Vi ser verkligen framemot att komma iväg. Skall bli intressant att se hur många av oss kommer till mässan. Trötta och slitna på flera plan men glada även om det kanske inte syns ordentligt på kortet.…

    Läs mer
  • Hoj,  Hoj-X,  Möten

    Hoj-x here we come!

    Hoj-x here we come! Det är många människor här. Likes:

    Läs mer
3536373839

Hitta på sidan

Prenumerera på fotosidan via e-post

Ange din e-postadress för att prenumerera på den här bloggen och få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Arkivet

Katgorier

Populära inlägg och sidor

Karl-Axel trying to see the screen out in the sun
Då var vi ombord
Integritet och cookies: Den här webbplatsen använder cookies. Genom att fortsätta använda den här webbplatsen godkänner du deras användning.

Om du vill veta mer, inklusive hur du kontrollerar cookies, se: Cookie-policy

Följ via rss

RSS-flöde

RSS-flöde

© 2026 - All Rights Reserved | Gokboet.nu
Back to top