Julia har bakat
Julia har bakat och gissa om det var gott. Inte lätt att låta bli. Hade en riktigt mysig kväll med både mat och fika.
Dags att packa ihop men först jobba lite till
Arbetsledaren är givetvis den rödmulade renen 🙂 Likes:
Första på plats!
Likes:
Persienner upp!
Likes:
Packar upp fler kartonger
Packar upp fler kartonger. Allt är dammigt. Likes:
Listerna i köket får också puts
Listerna i köket får också puts så vi kan måla dom. @kajonsson slipar och jag målar Likes:
Norsk ribbe kanske
Norsk ribbe kanske? Jag frågade Ylva och Göran och det såg rätt ut så långt, får se om det också smakar gott. Likes:
Det blev ett gäng mandelformar
Det blev ett gäng. Nu resten av det som skall fixas Likes:
Lite tidigt kanske men det blir mandelformar
Lite tidigt kanske men det blir mandelformar Likes:
Mandelformsdeg i vila till i morgon
Mandelformar i vila till i morgon. Nu går 2 lik och lägger sig 🙂 Likes: