Att betyda något är viktigt
Det gör gott när det man är och gör betyder något, gissa om jag blev glad. Tusen tack själv C.Att betyda något
17 år tidigare såg vi ut så här
Dålig bildkvalité beror på att det är fotat från en gammal broschyr och sedan skickat via mms. Once upon a time, 17 years ago @kajonsson and I Kika här också
Mäktigt och vackert
Mäktigt och vackert
Rött moln
Tusen tack @tonarsmorsa. Den är så söt.
Tröstenalle med eget pass, blomma, kort och värme. Det gjorde gott att få den.
Eftermiddagens fika i stan
LOVE, our beloved grandchildren
Julia and Sofia med olika miner. Härliga tjejer. Överst Sofia varvat med Julia
Både frukost o middag
Både frukost och middag blev det och det känns så skönt att äntligen är det lite mer normalt i församlingen 😉
A bit scary and excited on our way to Larteh
A bit scary and excited on our way to Larteh, on 30th July
Äntligen normal frukost
Äntligen normal frukost men Mannfred hann bli klar innan fotot togs och här