Kurt tycker latte är gott också
Kurt tycker latte är gott också, åtminstone den skummade mjölken.
Kurt skulle prompt ha
Kurt skulle prompt ha @kajonsson’s öl.
Soppa och ostsmörgås åt en sjukling
Soppa och ostsmörgås åt en sjukling. KA känner sig väldigt off. @kajonsson
En sjuklings farsdagsfrukost
En sjuklings farsdagsfrukost. @kajonsson är aldrig sängliggande men 2dgr hittills
Spaghetti och köttfärssås är gott
Det är mörkt nu.
2 av mina 50 års presenter.
En juicepress från To och Thea som är jättebra att pressa eget i och gott blev det. En Nespresso från Anneli och Stoffe med familjer som gör väldigt god latte.
Kurt och tandkräm :(
Gökar är ett aber. Kurt och tandkräm 🙁
Presenter mera
To´s och Thea´s juicepress smet visst från kortet, den får en egen plats. Passar perfekt eftersom vi älskar färskpressad juice.
Mer presenter
Presenter igen! Det var så roligt, tusen tack allihopa.