Rain Man på Rival
På Rival! KA’s födelsedagspresent från arbetskamraterna. Rain Man
Smarrig ceasarsallad med parmaskinka
Supersmarrig ceasarsallad som åts i Farsta när Fatou och jag var och härjade runt.
Kurt badar!
Last piece of sugarbread :(
Sista bitarna av sugarbread från Ghana och min minnesresa förra sommaren.
Kallt, -8 men solen skiner.
Då var det ny omgång ägg
Ägget kom i morse
Självservering!
Lax är gott tycker Mannfred som serverar sig själv 🙂
Russintjuv!
Mannfred vet hur man får tag på det man faktiskt vill ha, russin.
Solen!
Glada människor
Tack till Fatou för det fina kortet. Mycket skratt blev i lördags.