Första gubben och 4 smultron
Nu blir det bär från altan.
Glad Midsommar
önskas från oss till er
Kan själv
Vi kan själva tycker dom båda. Kurt doppar gärna i vattenglaset och resultat från båda syns på golvet 🙁
Ja vi elsker dette landet
Ja vi elsker! Dessutom förlovade @kajonsson och jag oss för 20 år sedan idag.
Shadow
Fint på minneslunden för moster
En fin dag för ett fint avslut och en ny början. Mamma (Eva Wesenlund) står och tittar avslappnat på fotona vi lagt ut och ljusen vi tänt. Vackert var det och tänk, solen sken också, Gamla Lundby Kyrka har…
Mot Göteborg
På väg till Göteborg, vi skall ha en liten minnestund i Lundby Minneslund för älskade Moster som dog förra året.
Dags kanske
Vi behöver värme för och det verkar bli en stor bristvara 🙁
Kattbesök, suttit där länge och spanat
Gott!
Har jag sagt att jag älskar lammracks? Om inte så älskar jag lammracks!