Yes! Jag får börja övningsköra min hoj
Yes! Jag får börja övningsköra min hoj. @kajonsson blir min handläggare. B har jag redan Likes:
En lugn och eftertänksam kväll med många tankar
En lugn och eftertänksam kväll med många tankar. Vi ses Tobbe och glöm nu inte att hälsa på ibland. Likes:
Tobbe! @smulmia71 har gjort iordning klädnypor för Tobbe.
Mannfred sköter om sina ägg
Mannfred sköter om sina ägg. #holkliv #gökboet Likes:
6 ägg i holken, Kurt och Mannfred jobbar hårt
6 ägg i holken sedan 10/2! Kurt och Mannfred har jobbat hårt och detta är rekord. Kortet har @kajonsson tagit i morse. Det finns en minimal risk att det kan komma ett ägg till för Mannfred väger ff typ 1…
Det blev något till Julias maskeradkalas i morgon
Likes:
En snöängel till Tobbe
Till minne av en underbar vän och helt underbart knäpp, varm, glad och äkta Tobbe, Vi ses!. Likes:
MC-mässan i dag
En riktigt rolig dag tillsammans med Ka, Dino och Helen och så träffade vi på Maria, Stefan, Emmie och Alma. Likes:
Kärleksmums till Julia på hennes 7 – års dag i morgon
Likes:
Pepparkakstjuv Kurt i egen hög person
Pepparkakstjuv Kurt i egen hög person. #holkliv #gökboet Likes: