Gökalbum

foton från våra diverse äventyr ;)

Alt Sidebar
Search
  • Hem
  • Afrika
    • Ghana
    • Liberia
  • Bröllop
  • Vardag
    • Barnbarn
  • Hemma
    • Badrummet
    • Balkong o uteplats
    • Köket
    • Sovrummet
    • Förråd
    • Vardagsrummet
    • Vattenskadorna
  • Möten
    • Afrikamöten
    • Pride
    • Övriga
    • Gökträffar
  • Skoj
    • Natur
    • Övrigt
  • Våra djur
    • Pälsboll
    • Gök
  • Hoj
    • Hoj-X
    • Mälaren Runt
    • MCE
    • Orange Day
    • SMC
    • Stockholmssnurren
  • Kontakta oss
  • Om
  • Hem
  • Afrika
    • Ghana
    • Liberia
  • Bröllop
  • Vardag
    • Barnbarn
  • Hemma
    • Badrummet
    • Balkong o uteplats
    • Köket
    • Sovrummet
    • Förråd
    • Vardagsrummet
    • Vattenskadorna
  • Möten
    • Afrikamöten
    • Pride
    • Övriga
    • Gökträffar
  • Skoj
    • Natur
    • Övrigt
  • Våra djur
    • Pälsboll
    • Gök
  • Hoj
    • Hoj-X
    • Mälaren Runt
    • MCE
    • Orange Day
    • SMC
    • Stockholmssnurren
  • Kontakta oss
  • Om

No Widgets found in the Sidebar Alt!

  • Möten

    Drinkpaus vid strandpromenaden i Marbella

    Drinkpaus vid strandpromenaden i Marbella. Drycken i dom blå glasen är water on the rocks 🙂 för det behövdes hela tiden. Själv drack jag en Sex on the Beach, övriga i sällskapet tog  varsin öl Likes:

    Läs mer
  • Möten,  Övrigt

    Ett gäng glada tjejer

    Läs mer
  • Balkong o uteplats,  Gök,  Vardag

    Första utefrukost

    Första utefrukost som är sen pga kaos. Kurt och Mannfred är lite nöjda iaf. Likes:

    Läs mer
  • Balkong o uteplats,  Vardag

    Går INTE att sitta ute. Fel tid, ej omställd till sommartid.

    Likes:

    Läs mer
  • Hoj,  Vardag

    Glasspaus i Bro. Jag övningskör och det är varmt.

    Likes: Det är inte så mycket att visa mej när det är hustrun som övningskör. Det är i alla fall hojen som står i förgrunden hon använder och västen syns åxå.

    Läs mer
  • Hoj,  Övrigt

    Det regnade på hemvägen men det är bra träning.

    Varit ute och åkt en sväng med @kajonsson, @mariastenderup och @polsa90 Det regnade på hemvägen men det är bra träning.

    Läs mer
  • Hoj,  Vardag

    KA njuter i solen i Sigtuna

    KA njuter i solen i Sigtuna. Vi har precis ätit varsin våffla Likes:

    Läs mer
  • Vardag

    Laxtårta och midsommarstång

    Inlagd sill, laxtårta och midsommarstång blev det på midsommarafton.Både sillen och tårtan var hemmagjord och enligt dom som åt så var det gott! Blomman med stången i fick jag från Tessan, Tomas och barnen. Tyvärr blev det ingen dans runt…

    Läs mer
  • Vardag

    Nu åker dom

    Nu åker dom. Kör försiktigt och så hörs vi längs vägen @mariastenderup och @polsa90 Likes:

    Läs mer
  • Övrigt

    Proline lyckas igen

    Detta gift står så fint i trapphuset så att alla får i sig lite. #Proline lyckas igen

    Läs mer
5051525354

Hitta på sidan

Prenumerera på fotosidan via e-post

Ange din e-postadress för att prenumerera på den här bloggen och få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Arkivet

Katgorier

Populära inlägg och sidor

Karl-Axel trying to see the screen out in the sun
Då var vi ombord
Integritet och cookies: Den här webbplatsen använder cookies. Genom att fortsätta använda den här webbplatsen godkänner du deras användning.

Om du vill veta mer, inklusive hur du kontrollerar cookies, se: Cookie-policy

Följ via rss

RSS-flöde

RSS-flöde

© 2026 - All Rights Reserved | Gokboet.nu
Back to top