Äntligen grillat på Brostugan
Äntligen grillat på Brostugan. Jo jag övningskör Likes:
Väntar in bröppningen
Likes:
Vi börjar blir duktiga på det här
Det gick riktigt bra idag med @kajonsson, Kurt och Mannfred Likes:
Promenad för att hämta bilen
Promenad för att hämta bilen. Varmt var det och gökarna Jonsson nöjda Likes:
Parkerade på Löwet
Parkerade på Löwet för röntgen av @kajonsson ’s armbåge. Övningskörningen går framåt iaf och inget direkt syntes på ultraljudsundersökningen. Likes:
Väldigt gott säger Kurt och Mannfred
Väldigt gott säger Kurt och Mannfred Likes:
Söndagsmiddag och första hemlagade på länge
Söndagsmiddag och första hemlagade på länge. Alla nöjda Likes:
Promenerande är visst bra
En skön promenad för oss båda. En början 🙂 Planen är en varje dag Gökarna Jonsson var med också och vi tog ett stopp nere vid OKQ8 där både vi och gökarna Jonsson fick glass! Likes:
Promenaddax!
Päronen har visst hittat på att vi skall ut och gå med dom. Vi hänger med men bara om vi får glass! Likes:
Solen försvann :(
Likes: