KA bjuder på tacos
Så mysigt att komma hem efter att ha varit borta en vecka. Först är det så fint i hallen, nystädat överallt och så blir det tacos bjuder Karl-Axel på. Mysigt och gott Likes:
KA har gjort så fint i hallen
Så fint Karl-Axel gjort när jag varit borta. Det är jättesnyggt och praktiskt! Det är Jysk, Ikea och MIO och KA Jonssons hårda jobb med att både hämta och montera men bra blev det. Likes:
Vy från Hotell Rivertons Skybar
Läckert sammansatt av G+ som ett panorama. Vy från Hotell Rivertons Skybar. Det speglar sig riktigt läckert i fönstret. Likes:
Lunch på Scanpackmässan
Sol och dimma, mäktigt med naturen
Likes:
Finbil i solen
Likes:
En ilsken man behöver stressa av
Välkommen Dragstar XVS 1100 årsmodell 2003
Min nya hoj, skall bli intressant att se hur detta går då Likes:
Hejdå Marauder tack för dom här åren.
Tänk, detta var första motorcykeln i vårat gemensamma liv och nu så hejdå hojen 🙂 Likes:
På väg till filminspelningen!
Vilken inspelning får ni se i februari och har med detta att göra, Vad gafflar ni? Likes: